Zasady projektowania ścianek reklamowych. Omega System podpowiada!
Stanowiska wystawiennicze, stoiska firmowe na branżowych eventach bądź po prostu elementy wspierające bieżące działania marketingowe wymagają odpowiedniej oprawy! Jednym z najlepiej sprzedających się rozwiązań w tym segmencie są nowoczesne ścianki reklamowe. Zajmujemy się ich produkcją, dlatego też podpowiadamy, jak powinno wyglądać profesjonalne projektowanie takich komponentów. Stosując się do rad od Omega System minimalizujesz ryzyko, że Twoja ścianka nie będzie interesująca z punktu widzenia jej potencjalnych odbiorców. Zapraszamy!
Twoja ścianka reklamowa powinna wzbudzać zainteresowanie Klienta
Głównym zadaniem oferowanych przez nas produktów jest przyciąganie uwagi odbiorców. I nie będzie mieć tutaj znaczenia, gdzie dokładnie decydujesz się na ustawienie ścianki reklamowej. Cel za każdym razem obieramy taki sam – maksymalne wzbudzenie zainteresowania u Klientów. Aby tak się stało, polecamy zwrócić szczególną uwagę na ogólną estetykę wybranego rozwiązania. Zwłaszcza, że współczesny rynek oferuje naprawdę dużą swobodę w projektowaniu ścianek o charakterze stricte reklamowym. Jesteśmy tego najlepszym dowodem, ponieważ jako firma Omega System wykonujemy tego typu realizacje od kilkudziesięciu lat! Doskonale rozumiemy więc wiele aktualnych trendów zarówno w tworzeniu konstrukcji, jak i w ich personalizowaniu.
Masz tylko 5 sekund na utrzymanie uwagi odbiorcy. Nie zmarnuj tego czasu!
Różnego rodzaju badania regularnie nam pokazują, że potencjalni Klienci przeznaczają coraz mniej czasu na zapoznanie się z ofertą bądź propozycją danego przedsiębiorstwa. Reklama poza digitalem ma zaledwie 5 sekund, aby przekonać do siebie odbiorcę. Co zrobić aby zaprojektować nowoczesne ścianki reklamowe, które nie marnują ani jednej sekundy? Przede wszystkim polecamy postawić na sprawdzone rozwiązania komunikacyjne. Komponent musi bezpośrednio nawiązywać do Twojej firmy. Najlepiej, jak zrobi to branżową kolorystyką, wykorzystywaniem logo, charakterystycznych grafik oraz haseł promocyjnych używanych w pozostałych działaniach marketingowych. Dobrym rozwiązaniem będzie również unikanie ścian tekstu. Żaden odbiorca nie poświęci tych 5 sekund na zapoznanie się z kolumnami niepotrzebnej treści. Zamiast tego postaw na elementy graficzne czy wspomniane już wcześniej chwytliwe hasła. Im bardziej kreatywne, tym szybciej mają szansę na zapadniecie w pamięci. A podkreślamy, że ścianki reklamowe warto traktować jako nośnik stricte wizerunkowy. Rzadko bowiem dochodzi do aktywnej sprzedaży na branżowych wydarzeniach. Twoim nadrzędnym celem powinno być zaprezentowanie oferty!